A 3CX egy egyszerűen kezelhető, sok szolgáltatást nyújtó IP alapú telefonközpont, egy rendkívűl kedvező árú, professzionális megoldás vállalkozások, intézmények számára.

A 3CX egy nyílt szabványú IP PBX, amely teljeskörű szolgáltatást kínál. Bármely üzleti mérethez vagy iparághoz megfelelő. A 3CX minden igényt kielégít; a mobilitástól és státusztól kezdvea fejlett kapcsolattartó központ funkciókig, és még sok más, a költségek töredékéért.

A 3CX olyan egyszerűvé teszi az alközpont telepítését, kezelését és karbantartását, hogy könnyedén kezelheti saját kezűleg, akár a kiszolgálón vagy a felhőben.

Liszenszek értékesítése viszonteladók számára kedvezménnyel!

További információ a 3CX-ről.

3CX IP telefonközponttal kapcsolatos szolgáltatásaink

  • Teljes körű szolgáltatás, telepítés, támogatás, support helyben, felhőben üzemeltetve, vagy a helyi rendszergazdával, hozzáértőbb felhasználóval együttműködve országosan
  • Szolgáltatás keretében az adatmentésről, biztonságról monitoringról gondoskodunk
  • Mikro és közép vállalkozások, intézmények számára. Akár 3 melléktől, több ezer mellékig
  • Rendkívűl egyszerű kezelhetőség mind a felhasználók, mind az üzemeltetők számára
  • Telefonközpont hotelek, telefonközpont panziók számára. Hostware kompatibilitás. PMS integráció, Fidelio, Mitel SX2000 kompatibilis.
  • Telepítés felhőben vagy helyben. 3CX telepítése Microsoft Azure felhőbe
  • Rendkívül kedvező árú támogatott készülékek, Yealink, Grandstream. Együtt működik sok gyártó készülékével: Cisco, Gigaset stb.
  • Auto provisioning, új készülékek központi telepítése
  • CTI mód, a kommunikáció kezelése Windows applikációból
  • Android, iPhone applikáció,  vezetékes szám használata mobil telefonról, mobil telefon, mint mellék
  • 3CX SoftPhone, számítógép használata mellékként. Windows és MAC kompatibilis
  • Call center szolgáltatás
  • Webmeeting egyszerűen
  • Központi telefonkönyv, személyes telefonkönyv
  • SIP gateway, GSM mobile gateway, ISDN gatewy
  • Chat szolgáltatás
  • Integrált tűzfal, biztonságos rendszer
  • Igény esetén a hívások rögzítése a vonatkozó szabályozások figyelembevételével GDPR
  • Hívás riportok, egyedileg beállított riportok, hívás napló
  • Automatikus backup, egyszerű visszaállítás
  • Office 365 integráció
  • Click2Talk web oldalakhoz, WordPress plugin
  • CRM integráció
  • Office hours, out of office, ünnepnapok kezelése, nyitvatarás, munkaidő kezelése
  • Hívás költség elszámolás

További szolgáltatásaink:

Telefonközpontok

Különleges ip telefonközpont ajánlat közszolgáltatóknak,
ha egyéb telefonközpont megoldást keres, kérjen ajánlatot

Rendkívül kedvező árú költséghatékony megoldás, amely bérelhető is

Ajánlat viszonteladóknak:

Viszonteladók számára kedvező megoldásunk van, amely a rendszer kiépítésének, üzemeltetésének költséghatékony feladat megosztasan alapul. Az ügyfél számára csak a viszonteladó cége jelenik meg, mi csak a speciális szakmai ismereteket igénylő háttérmunkát végezzük.

Szakmai hátterünk:

A Maxmédia Kft. már 15 éve telepít telefonközpontokat, valamint szoftver fejlesztőink a kétezres évek eleje óta dolgoznak különféle projekteken. Az erőforrásainkat egyesítve fejlesztettük ajánlatunkat közszolgáltatók részére. Egy olyan integrált rendszert ajánlunk, amely tartalmazza a telefonközpontot, a kapcsolódó hangrögzítést, hívó azonosítót és ennek bemondását az ügyfél számára, továbbá egy komplett hívásnyil vántartó programot.

Azért tudunk az ország egész területén telefonközpontokat üzemeltetni, mert hatékonyan együttműködünk a vállalati, céges informatikussal, így minimalizálni tudjuk a személyes kiszállást igénylő feladatok számát.

Közszolgáltatók számára készült megoldásunk törvényi, jogszabályi alapjai:

Idézet a fogyasztóvédelmi törvényből
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről

Hívóazonosítóval ellátott hangrögzítésre, és a hanganyagok 5 évig történő megőrzésére kötelezettek köre:

Távhő szolgáltatók, hőszolgáltatók
Hulladék gyűjtés, szemétszállítás, hulladék gazdálkodás
Vízművek, víz és csatornaművek, regionális víz szolgáltatók
Kéményseprők

Megoldásunk előnyei:

kedvező ár – érték arány
integrált megoldás
kockázat nélkül bérelhető
teljes egészében megfelel a törvényi előírásoknak
leinformálható referencia lista
igény szerint táv menedzselhető
rendkívüli széleskörű bővítési lehetőség
akár jelentős telefonköltség megtakarítás érhető el
a koncepciót a fogyasztóvédelmi referenssel együttműködve dolgozzuk ki

Az IP telefonközpont működése

A telefonközpont a hibabejelentésre, ügyfélszolgálatra /különválasztható/ érkező hívásokat felveszi, elindul a hangrögzítés és a szövegbemondás, rendszer minden híváshoz egy hívás azonosítót generál, melyet be is mond. A bemondott szöveg, illetve a kapcsolásra kerülő mellék a nyitvatartási idő függvényében változhat, a hét napjain kívül, kezelni tudjuk az ünnepnapokat is.

Természetesen, ha azt szeretnék, hogy az ip telefonközpont különválassza az ügyfélszolgálati hívásokat a munkatársakat történő telefonos megkeresésektől, erre is lehetőség van. Lehetőség szerin az a legjobb, ha a hibabejelentéseknek, ügyfélszolgálati hívásoknak dedikált száma van, és csak ilyen hívásokkor aktiválódik a hangrögzítés és a hívás azonosító generálás.

A telefonközpont automatikusan a hívó azonosító bemondásának pillanatában egy bejegyzést generál a Hívás nyilvántartó programban, amelyhez sok egyéb információval együtt csatolja a rögzített hangfájlt és a hívó fél telefonszámát.

A megrendelt szöveget szépen artikuláló rádió bemondó hölgy segítségével rögzítjük.

Az eddigi projektekben sikerült megoldani, hogy a közműszolgáltató számlázó rendszeréből adatokat importáljunk a hívás nyilvántartó programba, így az ügyintéző a beérkezett hívást ügyfélkódhoz tudja rendelni a későbbi könnyű visszakereshetőség érdekében. Lehetőség van hang rögzítésre, hívás azonosító generálásra abban az esetben is, amikor ügyeleti időszakban a telefonközpont az ügyeletes mobil telefonjára kapcsolja a hívást.

A telefonhívások, telefonszámla csökkentése érdekében lehetőség van arra, hogy a telefonközpont a mobil hívásokat GSM gateway, GSM adaper segítségével oldja meg, ebben az esetben a mobil hívások a flottaszerződés szabályai szerint számlázódnak.

Amennyiben nincsen telefonközpontos, lehetőség van arra, hogy akár minden telefonos ügyintézést folytató melléknek külön fővonali telefonszáma legyen, amelyen az ügyfelei vissza tudják hívni. természetesen ezeken a számokon nem működik a hangrögzítés.

Az ügyfélkezelés megkönnyítése érdekében volt olyan szolgáltató, amely azt kérte, hogy az iroda bizonyos vonalai az ügyfél számára az ügyfélszolgálati számot jelenítse meg, igény esetén erre is lehetőség van.

Rendszerünk segítségével akár több földrajzilag elkülönült telephely is egy telefonközpontba integrálható.

A telefonközpont költséghatékonyan, rugalmasan, nagymértékben bővíthető, akár több száz mellék kezelésére is alkalmas.

Különleges telefonközpont bérleti ajánlatunk közszolgáltatóknak:
30.000,- Ft/hó

Egyéb esetben, akár különleges igényekkel is, kérjen egyedi árajánlatot!

Az ajánlat tartalmazza a telefonközpontot, a konfigurálás beállítás díját, a Hívás nyilvántartó szoftvert, betanítást.

Meghibásodás esetén a garancia időn túl is az alkatrészek ingyenes cseréjét, későbbi telefonközpont programozási munkákat távvezérléssel, kivéve a nagymértékű fejlesztéseket. A fenti ár a maximum 5 fővonal, 10 mellék konfigurációig érvényes, ennél bővebb konfiguráció esetén egyedi árajánlatot adunk.

Az ajánlat nem tartalmazza a telefonkészülékeket /ha a meglévő ip telefon készülékek használhatók, nem szükséges cserélni/, az esetleges kábelezési munkákat. Továbbá amennyiben igénylik a GSM gateway illetve az ISDN BRI árát.

3CX Partner

Szolgáltatásainkat elsősorban Vas megye, és Zala megye területén végezzük. Elsősorban Körmend, Szombathely, Kőszeg, Vasvár, Szentgotthárd, Sárvár, Lenti, Zalalövő, Zalaegerszeg, Nagykanizsa, Őriszentpéter, Jánosháza térségében.