Tájékoztató online pénztárgép megrendelésének menetéről:

 

1.       A PTGREG nyomtatvány kitöltésével 16 számjegyű beüzemelési kód igénylése szükséges, a NAV –tól. (A beüzemelési kódon szereplő adatok kerülnek a pénztárgép fejlécébe.) Ügyfélkapun keresztül az ÁNYK program segítségével.

 

2.       A megfelelő pénztárgép kiválasztása, figyelembe véve az egyedi igényeket pl. várható forgalom, kiadott nyugták mennyisége.

A különböző típusok közül vannak olyanok, amelyeket össze lehet kötni számítógéppel, számlázó programmal.

 

3.       Érdemes tanácsot kérni a pénztárgép kiválasztásához, tanácsadásért hívjon bennünket ( 94/593-300; 94/593-303 )vagy küldjön e-mailt ( penztargep@maxmedia.hu )és mi szívesen válaszolunk kérdéseire.

 

4.       A beüzemeléshez szükséges dokumentumok:

            Egyéni vállalkozás esetén:

           Cég esetén (Bt. Kft.):

 

5.      Amennyiben nem az aláírásra jogosult személy van jelen az üzembe helyezéskor szükséges meghatalmazást kitölteni. Meghatalmazás szükséges a kommunikációs szolgáltatási szerződés megkötéséhez, ez lehet Mobil Adat Kft. illetve Magyar Telekom Nyrt. (A szerződés megkötése is a pénztárgép beüzemelésével egyidejűleg  a pénztárgép szervizben történik.)

A szolgáltatási szerződés havi díja egységesen kiskasszák esetében 1500 Ft + áfa, azaz bruttó 1 905 Ft.

 

 

Meghatalmazás minták (csak ezek az elfogadottak):

Mobil-Adat Kft. minta

Magyar Telekom Nyrt. minta

 

 

 

 

Ajánlatunk