Tájékoztató online pénztárgép megrendelésének menetéről:
1. A PTGREG nyomtatvány kitöltésével 16 számjegyű beüzemelési kód igénylése szükséges, a NAV –tól. (A beüzemelési kódon szereplő adatok kerülnek a pénztárgép fejlécébe.) Ügyfélkapun keresztül az ÁNYK program segítségével.
2. A megfelelő pénztárgép kiválasztása, figyelembe véve az egyedi igényeket pl. várható forgalom, kiadott nyugták mennyisége.
A különböző típusok közül vannak olyanok, amelyeket össze lehet kötni számítógéppel, számlázó programmal.
3. Érdemes tanácsot kérni a pénztárgép kiválasztásához, tanácsadásért hívjon bennünket ( 94/593-300; 94/593-303 )vagy küldjön e-mailt ( penztargep@maxmedia.hu )és mi szívesen válaszolunk kérdéseire.
4. A beüzemeléshez szükséges dokumentumok:
Egyéni vállalkozás esetén:
Cég esetén (Bt. Kft.):
5. Amennyiben nem az aláírásra jogosult személy van jelen az üzembe helyezéskor szükséges meghatalmazást kitölteni. Meghatalmazás szükséges a kommunikációs szolgáltatási szerződés megkötéséhez, ez lehet Mobil Adat Kft. illetve Magyar Telekom Nyrt. (A szerződés megkötése is a pénztárgép beüzemelésével egyidejűleg a pénztárgép szervizben történik.)
A szolgáltatási szerződés havi díja egységesen kiskasszák esetében 1500 Ft + áfa, azaz bruttó 1 905 Ft.
Meghatalmazás minták (csak ezek az elfogadottak):
Redesign by Maxmédia kft